Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budoucnost kinoprůmyslu po koronakrizi
Bláha, Richard ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Role kinoprůmyslu se v posledních letech dostala na rozcestí. Před koronou byla kina na výsluní, kdy slavila rekordní tržby v roce 2019. I bez koronakrize se očekával úpadek, s jejím příchodem se však urychlil nárůst streamovacích platforem, čímž tradiční distribuce skrz kina utržila ránu, ze které se v budoucnu již nemusí zotavit. Během pandemie kinoprůmysl prakticky úplně zamrznul a na výsluní se naopak dostaly právě streamovací platformy. Pandemie se však konečně přiblížila ke svému konci a kina znovu nabírají na síle. Cílem této práce je zjistit, zda se kina po koronakrizi dokáží postavit zpět na nohy a dokáží koexistovat vedle streamovacích platforem, či jestli se stanou pouze výsadou těch největších a nejdražších filmů a ty menší najdou svůj domov výhradně na streamovacích platformách. Abych byl schopen tuto problematiku blíže rozebrat, podíváme se na roli kin a streamovacích platforem před a po koronakrizi a následně porovnáme tržby z kin před a po koronakrizi s nárůstem předplatitelů streamovacích platforem a představíme si názory diváků i odborníků z oboru a podíváme se na praktiky hollywoodských studií. Výsledná práce by tak měla čtenáře obeznámit s aktuálním děním ve filmovém průmyslu a dát mu jasný přehled o tom, jakým směrem se bude v následujících letech vyvíjet.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
Analýza vlivu pirátství na filmový průmysl
Pernický, Tomáš ; Vozárová, Pavla (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent)
Použitím dotazníkového šetření na vzorku 516 studentů vysokých škol zkoumá tato práce dopady digitálního pirátství na prodeje filmů a přebytek spotřebitele s ním spojený. Pomocí poznatků z teoretické literatury o digitálním pirátství je na vzorku respondentů odhadnut statický model dopadu na přebytek spotřebitele, který se díky možnosti pirátství zvyšuje o 393 Kč per capita. Na základě sestaveného regresního modelu je rovněž odhadnuto, že první neplacená konzumace vytlačuje asi 0,06 placené konzumace, ale druhá neplacená konzumace zvyšuje prodej asi o 0,71 filmu. Tyto zjištění napovídají silnému sampling a network effectu, které jsou z větší části umožněny ilegálními kopiemi filmů, jež tímto spíše zvyšují tržby výrobců. S přihlédnutím ke všem výsledkům modelů se tato práce přiklání k pozitivnímu vlivu digitálního pirátství na přebytek výrobce a zvýšení prodejů filmového průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.